من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یا ایها الناس انتم الفقراء الی الله

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

1)      اگر انسان بتواند همانطور که در اوج رنج ها و بی کسی ها خدا را عمیق و مخلصانه صدا می زند، در حالت رخاء و نعمت هم همانطور خدا را صدا بزند و احساس وابستگی محض به خدا داشته باشد، به اوج معرفت و صفای باطن رسیده است.

ما همیشه شدیدا به خدا وابسته ایم کافی است دائما به این توجه کنیم

استاد پناهیان

۹۴/۰۳/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : جشن شکوفه های گیلاس


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .


پاسخ:
سلام
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی