من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پس از رحلت امام(ره)، با اذن مرحوم آیت‌الله «اراکی»، از امام(ره) تقلید می‌کردم. بعد از آیت‌الله اراکی تصمیم گرفتم به یک مرجع زنده رجوع کنم.

در آن زمان جامعة محترم مدرسین، هفت نفر را به‌عنوان مرجع معرفی کرده بود. من از مرحوم صفایی پرسیدم از بین این هفت نفر کدام‌یک اعلم است؛ ایشان فرموندکه هیچ‌کدام بر دیگری رجحان ندارند و همه در یک سطح هستند. 

ایشان سه نفر را به ترتیب نام بردند:

اول آیت‌الله «خامنه‌ای»[مدظله‌العالی]، دوم آیت‌الله «مؤمن» حفظه الله تعالی ـ که البته جامعة مدرسین ایشان را معرفی نکرده بود ـ و سوم آیت‌الله «شبیری زنجانی» ادام الله ظله؛

سپس گفتند حالا که هم ‌سطح هستند تقلید از رهبری و حمایت ایشان و تقویت ایشان  با فراهم کردن زمینه رسیدن  وجوهات به  ایشان، رجحان دارد؛ زیرا ایشان کشور را اداره میکند و اگر  امکانات مالی ایشان تقویت شود، در تقویت پایه‌های انقلاب مفیدتر خواهد بود.


عین.صاد؛ مردی که نمی‌شناختیم

۹۴/۰۳/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۴)

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ تعلیم و تربیت اسلامی

 

با سلام . وبلاگ خیلی قشنگی دارید  [گل]

 

منتظر حضورتان در وبلاگ تعلیم وتربیت اسلامی هستیم [گل]

 

اگه با تبادل لینک موافقید اطلاع دهید [گل]

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ تعلیم و تربیت اسلامی

 

با سلام . وبلاگ خیلی قشنگی دارید  [گل]

 

منتظر حضورتان در وبلاگ تعلیم وتربیت اسلامی هستیم [گل]

 

اگه با تبادل لینک موافقید اطلاع دهید [گل]

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۶ حـــســیــن خوارزمی
رحمت خدا بر آن مرد بزرگ
رضوان الله تعالی علیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی