من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عبادت معلم

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

مدرسه، مَعبد است 

و معلم‏ عابد 

و کارش،عبادت‏ ...،

اگر محرکش خدا باشد و قصدش پیش بردن انسان‏ها به سوى اللَّه؛ و اگر نیّتش نزدیک‏تر کردن خویش و دیگران باشد به طرف خالق هستى.

(علی صفائی حائری)

۹۴/۰۲/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

سلام... روحشون شاد.. سخن زیبایی بود.. اینو باید بزنن رو سردر مدرسه ها .. متاسفانه الان در مورد بیشتر معلم ها باید بگن مدرسه دکان است و معلم دکان دار و کارش کاسبی ... :)
=
یک مطلب جدید با موضوع"آزادی واقعی چی هست؟" در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
پاسخ:
سلام
با تشکر از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی