من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

واعظی که به مردم گفت «بیایید مشرک شوید»

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

یکی از بزرگان بالای منبر رفت و گفت:

می خواهم شما را موعظه ای کنم که هیچ پیامبری تا به حال شما را چنین موعظه ای نکرده و بالاتر حتی خدا هم شما را به آن دعوت نکرده...


همه مردم سر تا پا گوش شدند تا ببینند که ایشان چه خواهد گفت؟


سپس آن بزرگوار چنین گفت:

همه انبیا و اوصیا شما را به توحید دعوت کرده اند. خداوند متعال نیز در طی قرون و اعصار مردمان را به توحید و یکتا پرستی دعوت نموده اما من... من می خواهم شما را به چیز دیگری دعوت کنم.

من می خواهم شما را به شرک دعوت کنم، مردم بیایید مشرک شوید...


ولوله ای در میان جمع به پا خاست همگان با خود گفتند او چه می گوید؟


واعظ سخنش را ادامه داد و گفت:

مردم بیایید مشرک شوید و یک پا هم خدا را شریک قرار دهید

آخر تا کی برای غیر خدا خالصانه عمل می کنید بیایید کمی هم خدا را در نیت هایتان دخیل کنید!!!


(نقل با کمی تغییر)

۹۴/۰۲/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی