من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

من یک طلبه ساده هستم

بشنو از نی چون حکایت می کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اعتراف یک طلبه ساده!!!

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

سلام

چند وقت پیش یکی از دوستام موقع خداحافظی بهم گفت: «خیلی مخلصیم»

با خودم گفتم خوش به حالت که خیلی مخلصی، من هنوز مخلص هم نشدم چه برسه به اینکه خیلی مخلص بشم

چند روزی بود که خدمتتون نبودم

راستش اول به خاطر عدم دسترسی به اینترنت بود

ولی یکی دو روزه تو نیتم شک کردم

بزرگترین مشکل ما(من) اینه که برای همه کار می کنیم الا خدا

اگه دوست داشتید برام دعا کنید تا خداوند توفیق اخلاص در عمل بهم عنایت کنه

امان از ...

۹۴/۰۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

سلام . خدا قوت. از قدیم گفت هر چه از دل براید بر دل نشیند:) دیدتون قشنگه ..
--
یک مطلب جدید با موضوع"استرس شما را به کشت می دهد" در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی